CANCA workshops

All you need is love!

Czy stoisko rybne może stać się słynne na cały świat
i zostać główną atrakcją turystyczną miasta?

1-ryba

Czy ludzie są w stanie zapłacić za dany produkt 5 razy więcej
niż za inny o identycznych parametrach?

2-kamyki

Czy można mieć ponad 20 mln fanów na Facebooku
nie wydając ani 1€ na reklamę?

3-fb

TAK!
Wystarczy wywołać u odbiorcy emocje…

4-tablica

czyli…

5-love

All you need is love to inspiracyjny warsztat marketingowy,
który pomoże Ci:

  • wygrać wyścig z konkurencją, w dobie kiedy argumenty racjonalne w komunikacji przestają być skuteczne
  • zbudować od początku lub przekształcić Twoją markę w Lovemark, który zmieni Twoich Klientów w wiernych fanów

Produktem finalnym warsztatu są pomysły kreatywne autorstwa samych pracowników.

Warsztat bazuje na koncepcji marketingowej Kevina Robertsa

6-lovemarks-mini

7-zegarek

Sesja warsztatowa
trwa ok. 2-3 godziny.

Warsztat wymaga minimum środków (sala, rzutnik, arkusze papieru, markery).

Ta krótka i kompleksowa forma sprawia, że warsztat może być przeprowadzony bez „inwazyjnego” odrywania pracowników od bieżących zadań i obowiązków.

Opinie uczestników warsztatu

Warsztat prowadzony był w ramach AKADEMII WIEDZY dla Klientów CORPO/SME organizowanej przez NETIĘ w okresie 7-11.2014. Forma warsztatu mocno ograniczona czasowo – do ok. 1 godz.

Verbatimy:

  • Bardzo ciekawe. Prosimy o przesłanie prezentacji.
  • 6 :)
  • Rewelacja – jakość i przekaz
  • Bomba!
  • Dużo przykładów, ciekawa prezentacja, materiał, który powinien znać każdy przedsiębiorca.
  • Super prezentacja, szacunek i podziękowania dla prowadzącego :-)
  • Prezentacja ciekawa i prowadzona energicznie, chce się w niej uczestniczyć.
  • Prezentacja dynamiczna, niekonwencjonalna, interesująca, stymuluje i skłania do myślenia niekonwencjonalnego.
  • Dobre + Pożyteczne. Rewelacja.
  • Dużo przykładów na wesoło i z humorem ale inteligentnie!
    {jedna osoba obok skali 1-5 przyznała dorysowując na kartce pole i ocenę 6}

8-tabelka